Flere hundre av PBLs medlemsbarnehager kjøper sine mobiltjenester gjennom samarbeidsavtalen med Phonero.
Men mange risikerer å få dårligere betingelser enn nødvendig dersom ikke avtalene oppdateres når prisene senkes.
– Leverandøren har ikke anledning til å endre produktene uten å hente inn samtykke fra kundene. Nå har vi forhandlet frem en ny og enda bedre mobilavtale på vegne av PBL-kundene. Derfor oppfordrer vi de som kjøper mobiltjenester gjennom PBLs Phonero-avtale til å ta kontakt med Phonero. Det kan være den mest lønnsomme telefonsamtalen du tar denne uken, sier salgssjef Johnny Raanes i Mentor+ (tidligere PBL Mentor).
En av flere gunstige avtaler
Gjennom gode samarbeidsavtaler formidler PBL medlemsbarnehagene gode priser på en rekke varer og tjenester.
En av disse er prisgunstige mobilabonnement, som både barnehagen, barnehagens ansatte og de ansattes familier kan sikre seg.
Barnehager som ikke er Phonero-kunder, men som vurderer å bli det, kan ta en uforpliktende prat med Jens Aas-Eng på telefon 48 23 97 48 eller sende en e-post til pbl@phonero.no.
Barnehager som allerede er Phonero-kunder, kan få de nye produktene og prisene ved å ta kontakt med Remi Wulff på 45 34 39 66.
Kan gi Mentor+ fullmakt
Ettersom priser på mobildata er i endring, og de har en tendens til å bli lavere, kan det oppleves tungvint for kundene å måtte tegne nye avtaler hver gang prisene gå ned.
Salgssjef Johnny Raanes opplyser i den forbindelse om at juridisk avdeling i PBL og Phonero nylig har utarbeidet en mal som brukere av PBLs Phonero-avtale kan benytte seg av.
– Ved at kunden gir oss i Mentor+ fullmakt til å forhandle nye priser på deres vegne, vil prisene automatisk bli oppdaterte når avtaleprisene endres, sier Johnny Raanes.