Lanseringstilbud Mentor Personal
Vårt nye digitale personalsystem hjelper deg med fraværs- og plusstidregistrering, personalmapper, dokumenter og rapporter, med mer. Bestill i dag for å sikre tilgang på lanseringsdagen!
Lanseringstilbud: Bestill nå og bruk Mentor Personal gratis ut året 2024!
Funksjoner i Mentor Personal
Fraværs- og plusstidsregistrering for ansatte
Ansatte kan søke om fravær og registrere plusstid i systemet. Ansatte får oversikt over sine registreringer.
Fraværs- og plusstidsregistrering for leder
Personalleder kan se og håndtere saldo til den enkelte ansatte. Motta og behandle søknader i systemet. Registrere fravær og plusstid på vegne av de ansatte.
Fraværskalender
Få oversikt over alt fravær for barnehagen, den enkelte avdeling og ansatt som er registrert. Se hvem som er på jobb og om det er behov for innhenting av vikar, og planlegg ferier enklere.
Ansattregister
Få tilgang til ansattliste med kontaktinformasjon tilgjengelig for alle ansatte. Ansatte har tilgang til sin egen ansattprofil og kan endre personinformasjon. Enkel arkivering i henhold til GDPR ved avslutning av arbeidsforhold.
Virksomhetsinformasjon
Lag din egen profil hvor du kan legge inn bilde og barnehagens visjon som vises til alle ansatte. Få oversikt over alle avdelinger i barnehagen og hvem som tilhører hvor. Egen kontaktliste, hvor barnehagen kan registrere kontaktinformasjon til sine samarbeidspartnere, bedriftshelsetjenesten med flere.
Rapporter
Få enkel rapport og oppsummering av all registrering av fravær og plusstid for alle ansatte. Det er også lett å laste ned lønnsvariabler fra Mentor Personal og overføre til lønnssystemet i PBL Regnskap.
Videreutvikling av sykefraværsoppfølging
Vi er allerede i gang med å utvikle funksjon for sykefraværsoppfølging, slik at all oppfølging kan dokumenteres i Mentor Personal. Her vil dere få hjelp til å gjøre oppfølging etter faste oppfølgingspunkter, men systemet er også fleksibelt slik at dere kan dokumentere samtaler når dette er aktuelt for dere.