Husker du tilfredsheten du opplever de gangene du oppdager at det er blitt mulig å gjøre ting mye enklere enn før?
Som første gangen Skatteetaten sendte deg ferdig utfylt skattemelding for godkjenning, i stedet for at du måtte samle opp alle dokumenter og fylle ut skjemaet selv?
Første gangen du sendte eller mottok penger på Vipps eller kjøpte bussbillett på app?
Nå har det også skjedd med lønnskjøringen i barnehagen – i hvert fall for deg som er lønnskunde i PBL Regnskap og bruker Mentor Personal.
Da har du to systemer som «snakker samme språk» – og som forenkler din hverdag – og frigjør tid til det du helst vil jobbe mer med.
I praksis foregår det slik:
- Dine ansatte registrer inn fravær og plusstid i Mentor Personal – gjerne via egen mobil.
- Deretter hentes lønnsopplysningene inn i lønnssystemet.
- PBL Regnskap følger opp innmeldt fravær med inntektsskjema til NAV og refusjonskontroller, sender inn A-meldingen og sørger for at de ansatte får lønn og sine lønnsslipper hver måned.
- Inn- og utmeldinger av pensjonsordningen tas også hånd om.
- Og etter endte PBL tariff-forhandlinger justeres lønnen til de ansatte – uten at du trenger å gjøre noe som helst.
Takket være god dialog med medlemsbarnehager og kunder, i forkant og underveis, sitter PBL Regnskap og Mentor+ igjen med brukervennlige løsninger som forenkler hverdagen både for ansatte og ledere. Løsningene er blitt til i samarbeid med barnehager – og er skreddersydde for barnehager!
Og det beste av alt, både du og de ansatte har bedre kontroll og oversikt.
Enklere blir det ikke!
Sjekk hva det betyr for din barnehage!
Ta kontakt med oss i PBL Regnskap på telefon 75 55 37 97 eller på e-post kontakt@pblregnskap.no